Pagini

Spusele lui Budha:“Nu credeţi în buna credinţă a tradiţiilor, chiar dacă datează de generaţii şi sunt larg răspândite. Nu credeţi un lucru numai pentru că mulţi alţii vorbesc despre el. Nu credeţi în bunele intenţii ale înţelepţilor din vremurile trecute. Nu credeţi în ceea ce v-aţi imaginat, sugestionându-vă că un zeu a fost sursa voastră de inspiraţie. Nu credeţi în autoritatea maeştrilor şi a preoţilor. După ce examinaţi totul, credeţi numai în ceea ce aţi verificat şi experimentat singuri şi consideraţi a fi rezonabil după felul vostru de a fi.”

vineri, 24 februarie 2012

Folositi aceaste metoda pentru situatii extrem de stresante

A fost descoperit ca pulsul si ritmul inimii,reflecta starea emotionala a unei persoane.Cu cat pulsul este mai fluctuant,starea de spirit este mai negativa si stresul se instaleaza.Ritmul cardiac influenteaza sistemul nervos,sistemul endocrin si sistemul imunitar si sensibilitatea la durere.Stresul survine din perceptiile negative asupra oamenilor,locurilor si situatiilor.Daca noi ne putem schimba perceptiile,atunci ne putem elibera si de stress.Metoda ne arata cum:

Schimbam ritmul cardiac prin sentimente pozitive.
Acumulam rezerve de energie pozitive pentru folosirea lor in situatiile stresante.
Ne debarasam de vechile credinte si emotii negative.
Evadam de stres.


Cele 3 tehnici care urmeaza sunt unelte de indeplinire a acestor teluri:


Concentrare rapida

Concentrare rapida se numeste asa deoarece aduce echilibru emotional si luciditate.Conecteaza individul cu zona de energie a inimii.Permite accesarea unor niveluri superioare de inteligenta si imbunatateste concentrarea,intuitia si luciditatea.
Este un proces simplu in trei pasi de concentrare asupra inimii,respiratiei si senzatiilor:
-Concetrati-va atentia asupra regiunii inimii;
-Respirati simtindu-va inima de 5,6 ori;
-Simtiti ceva frumos cum este multumirea,compasiunea,dragostea.

Respiratia sustinuta:

Folositi aceasta metoda pentru situatii extrem de stresante.Ajuta la modificarea starii de spirit si la reducerea stresului in timp.Este un proces in 4 pasi de concentrare,respiratie,simtire si modificare:
-concentreaza-te asupra inimii cand inspiri si asupra plexului solar cand expiri;
-fa asta timp de cel putin 30 de secunde;
-concentreaza-te asupra unei senzatii frumoase.In timp ce respiri imagineaza-ti ca acumulezi energia pozitiva.
-schimba-ti atitudinea alegand o senzatie pozitiva care sa o anuleze pe cea negativa.Fa asta timp de cateva minute.


Incetinirea proceselor:

Aceasta tehnica te ajuta sa gasesti noi solutii la o problema.Incetineste procesele mentale mentale si emotionale pentru o gandire mai clara.
Este un proces de pauza,detasare,activare si senzatie;
-incearca sa pui pauza emotiilor negative;
-concentreaza-te asupra inimii cand inspiri si asupra plexului solar cand expiri;
-gandeste-te la ceva frumos si incearca sa iti pui intrebari legate de problema.
-incearca sa gasesti un raspuns la intrebarile pe care ti le pui.Retine ideile si noteaza-le.

sursa HEART MATH



Încercaţi următoarea mişcare de presopunctura asociat cu respiratia si meditatia

Locul de amplasare punct: CV-17, un punct de mare echilibrare emoţională, este la patru latimi degetul de la baza de sternului, în centrul pieptului. Utilizaţi vârfurile degetelor pentru a freca încet în sus şi în jos, în centrul pieptului unde se simte adancitura intre sfarcurile omului.











Pentru auto-vindecare plasati palmele,cu degetele îndreptate în sus, şi cu degetele mari in spate,cu degetele presati centrul pieptului pentru a stimula de 17 CV-ul, cunoscut sub numele de Marea de linişte. Cu coloana dreapta ne concentram pe respiratia lenta si profunda in acest punct de presopunctura pentru ne ''hranii'' inima.


Instrucţiuni: Se păstrează mâinile în poziţia de rugăciune cu coloana dreaptă, sprijinit de un scaun cu spatele drept. Inchide ochii uşor. Inspira, ridicand capul uşor in sus. Expirati lent relaxeazandu-va si lasand capul în jos.

Continuaţi această mişcare de respiraţie meditati-va de vindecare pentru două sau trei minute pentru a descoperi beneficiile. Puteţi doar presa simplu cu varful degetelor punctul,atunci cand conditiile nu va permit sa o faceti sub forma de rugaciune, si astfel veti putea calma de asemenea orice anxietate,sau plroblema cauzata de stres aparuta pe parcusul zilei
Practica de vindecare: Trebuie să se practice acest exerciţiu de două sau de trei ori pe zi, cu respiraţie foarte lentă si profundă pentru a obţine beneficii complete. Este eficient pentru că se combină presopunctura, cu o poziţie de yoga şi o usoara respiraţie profundă, care schimbă metabolismul. Practicati această tehnica timp de câteva luni pentru a vedea cum se obtin modificari substantiale in starea de sanatate.

Beneficii: Bun pentru oboseala cronica, depresie, dezechilibrele hormonale, abuzul de substante, gânduri de sinucidere, atacuri de anxietate, traume, frica, recuperarea dupa un prejudiciu sau o interventie chirurgicala si de fibromialgie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu