Pagini

Spusele lui Budha:“Nu credeţi în buna credinţă a tradiţiilor, chiar dacă datează de generaţii şi sunt larg răspândite. Nu credeţi un lucru numai pentru că mulţi alţii vorbesc despre el. Nu credeţi în bunele intenţii ale înţelepţilor din vremurile trecute. Nu credeţi în ceea ce v-aţi imaginat, sugestionându-vă că un zeu a fost sursa voastră de inspiraţie. Nu credeţi în autoritatea maeştrilor şi a preoţilor. După ce examinaţi totul, credeţi numai în ceea ce aţi verificat şi experimentat singuri şi consideraţi a fi rezonabil după felul vostru de a fi.”

miercuri, 12 august 2015

Cand si diavolul ,se intreaba care mai e rostul lui?


Azi noapte m-am certat cu DIAVOLUL in vis,era o contrazicere insa nu mai imi pot aduce aminte in ce consta ,contrazicerea.
Mi-am luat jucariile si am plecat,am devenit constient ,in timp ce ne certam, lasul de el,i aratam eu de ce sunt in stare.
Ca si cum cineva,ceva, a iesit din mine,la inceput am simtit ca pe o udatura in crestetul capului,apoi ca pe o vibratie ce a iesit.
Va intrebati daca am facut ceva in sensul esoteric privind protectia, NU ,chiar nimic ,pur si simplu sunt curios sa aflu continuarea in aceasta seara.

   Scris de Dorin Medium Antik

Dupa aceea diverse comentarii la cel care postat pe facebook.

Acesta e comentariul meu.- Evident ca poate sa intre in categoria speculatilor cu iz de adevar

Exista si diavolul si tot ce iti poti imagina,ideea este ca uneori poti sa confunzi tenebrosii cu diavolul,alteori poate fi propria materializare a mintii a unei parti refulate,cum s-ar zice UMBRA Ca reper daca ar fi fost diavolul,ti-ar fi inghetat sangele in vine,fiinda nu este un pricajit oarecare, de aceea si-a facut si un nume de partea raului prin frica.Alteori pot fi plasmurilirile mintilor noastre la unison care pot creea o manisfestare a raului,un fel de diavol,o imitatie doar, dar si asta destul de nefasta.Nu stiu cati si-au imaginat ca atunci cand un milion de oameni se uita la un film de groaza,emisiile psihice ale acestora pot creea un gen de entitati,hranite de aceste energii de groaza?.Oamenii creaza elementali sau forme gand cu gramada,din pacate aproape 90% nefaste,si dupa aceea ne mai miram de ce exista atata suferinta si boala.Uneori diavolul chiar se oftica,ca in fata gandirii patologice a majoritatii oamenilor,el nu prea mai isi gaseste rostul,si shomeaza.Asadar ,o fi diavolul rau,dar nimic nu intrece in putere capacitatea omului de a-si face rau singur.

Comentarii la ce am scris


  • Alexandra Medregoniu Bine zis!!!.."dar nimic nu întrece în putere, capacitatea omului de a-și face rău, singur."

  • Alexandra Medregoniu Și atunci, de ce să nu ne facem bine, singuri???

    Raspunsul meu

     

    Candva Osho,a zis ca oamenii au dezvoltat o estetica a uratului.Sunt mult mai la moda concerte mari cu Robin Wiliams care poarta coarne,ranjeste diavoleste si este pictat hidos pe fata.E mult mai la moda sa porti tatuaje cu demoni,cu flacarile iadului,cu aratari,sa vezi concerte gen heavy metal,cu simulari de decapitari si cadavre,si versuri sataniste.Ingeri au cam fost demodati dintotdeauna.Deci din aceste motive sa nu ne facem bine,fiindca doar 90% din populatia globului este demonizata,si restul de 10 % au ales cu adevarat LUMINA. Intre acesti 90% mai exista si hibrizi care nu prea stiu de care parte sa fie,dar tot spre demonic bat.Paradoxal tocmai cei care nu par crestini la prima vedere sunt cei cu lumina,fiindca acestia nu se ascund sub nicio costumatie religioasa.Acesti 10% sunt cei mai incomozi,fiindca LUMINA adevarata nu este usor digerabila atunci cand mananci ca porcii din cocina,si iti bati joc de tot ce este divin din tine.

    Alexandra Medregoniu ..Din aceste motive să nu ne facem bine??? Atunci, mă străduiesc să-mi fac bine mie, dacă alții au motivele lor să n-o facă!!!!

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu