Pagini

Spusele lui Budha:“Nu credeţi în buna credinţă a tradiţiilor, chiar dacă datează de generaţii şi sunt larg răspândite. Nu credeţi un lucru numai pentru că mulţi alţii vorbesc despre el. Nu credeţi în bunele intenţii ale înţelepţilor din vremurile trecute. Nu credeţi în ceea ce v-aţi imaginat, sugestionându-vă că un zeu a fost sursa voastră de inspiraţie. Nu credeţi în autoritatea maeştrilor şi a preoţilor. După ce examinaţi totul, credeţi numai în ceea ce aţi verificat şi experimentat singuri şi consideraţi a fi rezonabil după felul vostru de a fi.”

luni, 24 august 2015

Preparate din vrajeli patagoneze pentru vindecare

Am primit un mesaj pe email,de la acesti asa zisi vindecatori,pentru a face lumii cunoscuta ''vindecarea reconectiva''Cum spune Eric: "a candle lights another candle ..." : o lumina aprinde o alta lumina.................................................

Iata raspunsul meu............

Serios!

Interesant este ca si voi credeti ce spuneti.
Sunt un tip care intradevar isi doreste binele omenirii.Ani de zile am scris pe gratis si am facut reclama la diverse produse servicii.Atunci cand am cerut insa un ajutor pentru a face niste cursuri creditandu-ma intrucat nu am avut bani,nimeni nu m-a bagat in seama,si chiar mi s-a intamplat sa fiu persiflat.
De atunci,am inteles ce inseamna''spiritualitatea''si mi-am dat seama ca datorita acestor''vindecari'' si ''cursuri de spiritualitate'' sigur omenirea va evolua.Nu am cersit,am cerut doar o creditare,si da si voua v-am cerut acest lucru,inainte de a veni Eric,urmand ca in timp sa-mi achit banii.
Ajutandu-i pe altii ,te ajuti pe tine,spune traditia Huna,sunt convins ca rareori se intampla ca cineva sa ceara un astfel de ajutor,de aceea,cat de mult conteaza un scaun in plus,sau o creditare care ti se poate intoarce inzecit?

Va urez la toti acesti asa zisi spiritualisti,si ''ajutoare ale omenirii'',visare placuta in continuare.Paradoxul este ca uneori cei din tabara cealalta chiar se ajuta,fie si in rau,de aceea au si mai multa eficienta....Am vrut doar sa subliniez ca atunci cand e vorba de obtinerea banilor ,apar citate ca;''O lumina aprinde o alta lumina''...In plus justificari pentru lipsa noastra de infratire vor exista cu duiumul.Toate nu fac altceva decat sa confirme inca odata si inca odata aceasta zicala''STRANGETI-VA MAINILE,SIGUR VA CRESTE CONSUMUL DE SAPUN''.Nu mai incercati sa-mi dati sfaturi,ca sa fac si sa dreg.Daca credeti ca e vorba doar de mine cu siguranta,va inselati.Fiecare e o interfata a celuilalt,daca ar fi sa ne raportam la Constiinta de grup de superioara.Daca ar fi sa ne raportam doar la constiinta de turma,atunci cu siguranta sunt convins ca multi veti avea 100% dreptate in replicile pe care mi le dati,vizavi de faptul ca ar trebui sa nu arunc esecul pe umerii ALTORA.La ceea ce ma refer nu exista ALTORA,intocmai cum se spune ca; NU EXISTA DIRECTII NOI,DECAT DE LA OM LA OM.

De asemenea oamenii in asa zisa lor ascensiune,considera pe unii ''cantitate neglijabila''si ca e bine doar sa-i folosesti.Total fals.E ca si cum ai vrea sa sari trei trepte deodata,si s-ar putea sa-ti iasa,dar mai devreme sau mai tarziu,viata te va aduce inapoi,sa-ti reiei lectia de la care ai incercat sa trisezi.NU NEGLIJATI AMANUNTELE CA DE ELE DEPINDE PERFECTIUNEA SI PERFECTIUNEA NU ESTE UN AMANUNT....spunea Michelangelo.

Un comentariu: