Pagini

Spusele lui Budha:“Nu credeţi în buna credinţă a tradiţiilor, chiar dacă datează de generaţii şi sunt larg răspândite. Nu credeţi un lucru numai pentru că mulţi alţii vorbesc despre el. Nu credeţi în bunele intenţii ale înţelepţilor din vremurile trecute. Nu credeţi în ceea ce v-aţi imaginat, sugestionându-vă că un zeu a fost sursa voastră de inspiraţie. Nu credeţi în autoritatea maeştrilor şi a preoţilor. După ce examinaţi totul, credeţi numai în ceea ce aţi verificat şi experimentat singuri şi consideraţi a fi rezonabil după felul vostru de a fi.”

vineri, 18 decembrie 2015

E o arta sa arati limba fara sa se vada ce e in spatele ei- Mama am facut buba


O buna parte din facebook,este plin cu ce ne fac guvernantii si cum isi bat joc de noi straini,versus austriecii cu taierile de paduri.

Cu fiecare postare sunt tot mai animat de o mare admiratie la adresa noastra la adresa dacilor de care se tot vorbeste
 Avem o mare problema.Suntem tari in gusa,si in vrajeli patagoneze.Nu exista filmulete postate in care sa nu imi arate ce fac guvernantii,respectiv ''ce pot ei mai bine''.Dar noi suntem atat de infantili incat in loc sa ne unim si sa ne ajutam intre noi,fiindca toti avem atatea''resurse'',prieteni,relatii,meserii,cunoastere,ABILITATI. Ne plangem tot timpul ca niste copiii retardi.Tot timpul spunem -Mamaa,iar m-au batut guvernati si straini,buba. Unde este inteligenta si creativitatea romanului.Unde este dacul ala liber si vajnic? Evident ca pe bloguri si in povesti.Cand e vorba sa ne muscam de fund si sa ne tradam unii pe altii suntem primii,si tot timpul ne lamentam.Mai vedeti filmulete in care spune de ce austriecii ne matrasesc padurile,Si unii englezi ne omoara ursii si toti isi bat joc de noi,Fiindca ei au vazut ca romanii pot fi cel mai usor mituiti,si fiindca ne batem chiar noi joc de noi...Si intr-o zi,i-am spus unui amic.Am visat ca in sfarsit romanii au inteles ca nimeni nu iti poate face nimic,atunci cand esti integru.Ati auzit de procesul de decantare? Sa zicem ca intr-un grup  de 10 oameni vine un individ care vrea sa mituiasca.Toti ceilalti se stiu cine sunt,si se dau brusc inapoi,lasand pe mituitor cu banii in mana.Acesta nu numai ca ramane cu ''banii murdari''in mana,dar niciodata nu ar vrea sa mai traiasca aceasta experienta in Romania.Insa cand m-am trezit,era totusi dimineata...Refloxologia Romaniei este in fiecare dintre noi....Fi atent eu iti trimit un filmulet cu ce fac guvernanti si ce ne fac straini,uneori am sa ma plang si am sa ma victimizez.Dar de ce sa ma schimb,sa fiu mai corect si cinstit si frate cu cel din jurul meu? Cummm ? Ca sa imi fie bine si neamului ? Ai maaa ,tu mai crezi in Mos Craciun ? Eu fac toate acestea ca dau bine pe facebook,e un trend ,puteam sa DAU UN COMMENT despre coafura,dar asta cu padurile mi se pare mai haios.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu