Pagini

Spusele lui Budha:“Nu credeţi în buna credinţă a tradiţiilor, chiar dacă datează de generaţii şi sunt larg răspândite. Nu credeţi un lucru numai pentru că mulţi alţii vorbesc despre el. Nu credeţi în bunele intenţii ale înţelepţilor din vremurile trecute. Nu credeţi în ceea ce v-aţi imaginat, sugestionându-vă că un zeu a fost sursa voastră de inspiraţie. Nu credeţi în autoritatea maeştrilor şi a preoţilor. După ce examinaţi totul, credeţi numai în ceea ce aţi verificat şi experimentat singuri şi consideraţi a fi rezonabil după felul vostru de a fi.”

joi, 18 februarie 2016

FII STAPANUL DESTINULUI TAU

Antrenamentul autogen - este o metoda de autodeconectare concentrativa cu ajutorul caruia subiectul isi creeaza o stare hipnoida (intre veghe si somn) care va declansa deconectarea muschilor si regularizarea functiilor vitale. Nu este surprinzator ca atletii sovietici, balerini si cosmonautii au fost antrenati cu totii prin intermediul antrenamentul autogeniei. Metoda pe care o vom practica este aceea care a fost initial conceputa pentru cosmonautii sovietici combinata si cu o muzica speciala pentru relatia minte - corp. 
  • · Experimentezi starea Zero
  • · Te eliberezi de stres , anxietate si tensiuni
  • · Atingi nivele amplificate ale energiei interioare
  • · Inveti sa te relaxezi 
  • · Te reconectezi cu centrul tau de putere interioara 
  • · Iti imbunatatesti stima sine si capacitatea de concentrare 
  • · Devii o persoana mai calma si echilibrata 
  • · Meditezi mai profund decat ai facut-o inainte 
  • · Rezolvi dificultatile legate de atentie 
Folosind autogenia combinata cu muzica speciala te eliberezi de tensiunile si stresul din timpul zilei. Vei simti un val de caldura, o relaxare din varful capului până-n picioare SI cum vasele de sânge se dilată și mintea se recentreaza. Toate grijile vor disparea ca un fum si vor apare ganduri placute si optimiste.

Autogenia practicata constant devine o veritabila meditatie care antreneaza mai multe nivele de concentrare, este opusul starii ADHD, reconecteaza circuitele din creier, creste activitatea in cortexul prefrontal stâng care este asociat cu concentrarea, programarea, meta-cogniție (gândire despre gândire) și efecte pozitive (sentimente bune).
Prin intermediul autogeniei, conectandu-te mereu cu centrul abdominal, tu nu faci altceva decat sa iei legatura cu Centrul puterii din tine, in felul acesta mintea ti se va linisti si recentra, energia interioara se va amplifica impreuna cu reglarea metabolismului si starea inimii.
Pe masura ce veti avansa in practica veti descoperi noi niveluri amplificate de chi (energie) ca urmare a resetarii circuitelor interne si rafinarii nivelurilor biochimice si regenerarii organelor.
Va veti simti revitalizat , reinoit gata sa treceti la actiune de pe un alt nivel.
Prin intermediul autogeniei combinate cu muzica speciala,vei dobandi o capacitate marita de adaptare in fata diverselor situatii.
Va fi mai putin probabil sa reactionezi la o situatie de furie sau o izbucnire jenanta cu potential nociv, si vei putea sa reactionezi intr-o maniera demna.

Poarta-te ca un maestru adevarat 

Concluzionand putem spune ca autogenia va optimiza activitatea creierului prin centrarea minte-corp, iti va imbunatatii comportamentul si echilibru in viata de zi cu zi. Oamenii vor fi mult mai probabil inclinati sa te descrie mai degraba ca un lider cu stapanire de sine, asertiv si natural, decat un tip irational si ilogic.
Vei beneficia interior de stari de liniste si relaxare, iar alteori veti putea remarca o stare de vivacitate mentala dublata de o stare de luciditate marita care va vor aduce doar admiratie si respect.

Arma va fi calmul si stapanirea de sine

Prin practica constanta a autogeniei veti trece prin nivele mai adanci de meditatie, putand sa polarizati o atmosfera in mod pozitiv, creand o adevarata oaza de liniste in jurul dumneavoastra. Faceti pe cei din jur sa se simta in siguranta si confortabili prin comportamentul dumneavoastra controlat. Este cunoscut si dovedit faptul ca in cadrul concurentei de piata, oamenii escaladeaza si isi intensifica eforturile mai mult decat trebuie atunci cand se simt incoltiti.
Prin tratarea celorlati cu rabdare, prietenie si respect, ceilalti vor incepe sa devina mai pacifisti si ingaduitori, fiind dispusi sa colaboreze si sa se aplece asupra temelor in mod constructiv.

Devin-o un pilon pentru ceilalti

Cand mintea se linisteste si se concentreaza, atunci si lumea din jurul tau va face acelasi lucru .
Atunci cand totul se naruie, tu vei putea gasi in interior resursele necesare de face fata oricarei situatii.
Oamenii care te inconjoara devin mai apti in a lua decizii bune pentru ca tu devii pentru ei un lider echilibrat si puternic.
Daca esti o fire mai putin rabdatoare si te intrebi daca efectele benefice ale antrenamentului vor aparea dupa 6 luni de practica,trebuie sa te linistesc.Ele vor aparea aproape imediat,dupa primele antrenamente,fiind mai putin evidente la inceput,dar crescand in intensitate pe masura ce progresezi.Bineinteles aceasta intensitate la inceput difera foarte mult de la individ la individ,insa efectele EXISTA si SE MARESC TREPTAT,cu fiecare antrenament,indiferent de persoana.

Rezultatele cu adevarat deosebite ale acestei meditatii creier-minte-corp se vor vedea dupa opt saptamani, si ca orice noua deprindere necesita perseverenta, insa veti beneficia de asistenta pe tot parcursul antrenamentului.
Din experientele mele referitoare la antrenamentul autogen,comentariu pe care l-am facut la un articol al Domnului Miharorian despre eliberarea de frica,si de ce japonezii in la doilea razboi mondial erau lipsiti de frica.


Cand occidentalii au ajuns pentru prima data in Japonia, nu le-a venit sa creada ca japonezii spuneau ca gandesc cu burta. Daca intrebi un copil japonez - un copil needucat in stil occidental - "Unde se afla gandirea ta?" - el va arata spre burta.

Timp de secole intregi Japonia a trait fara ajutorul capului. daca te intreb: "Unde se afla gandirea ta?" - tu vei arata capul, dar un japonez va arata spre burta. Acesta e unul din motivele pentru care mintea japoneza este mai calma, mai tacuta, mai linistita.

Acum acest concept a devenit confuz datarita expansiunii occidentului care a patruns si s-a raspandit peste tot....Osho.

Parerea mea este ca are legatura si cu aceasta centrare in tan-tien.Eu pe pielea am simtit acest lucru,cand incepusem sa acumulez multa energie in tan-tien datorita unui chi kung al artelor martiale.Ma simteam aproape invulnerabil si simteam ca am un gen de forta si centrare extraodinara.Altadata acea prezenta de care vorbiti am simtit-o dupa 2 luni de antrenament autogen,cumva mi-l adaptasem,dar pastram baza.Dupa 2 luni cand deja reusisem sa ma calibrez in undele theta,asta ar fi ordinea avansari in practica.M-am confruntat cu niste fenomene paranormale,dar cat se poate de normale din alt punct de vedere IN SPECIAL LEGATE DE PREZENTA.Mai tarziu citind despre undele cerebrale,am inteles ca intr-un anume spectru al undelor theta,pe care probabil reusisem sa mi-l calibrez,imi trezisem ''inteligenta corpului'' care s-a tradus intr-un eveniment deosebit de interesant....Eram la un prieten,si am stat la discutii cu el toata noaptea pana la ora 5,30 de dimineata prinsi de discutii, asa zis filozofice.A doua zi trebuia sa merg la serviciu,deci la ora 7 trebuia sa fiu in picioare si fresh.Dimineata mi-am dat seama ca mai am putin timp ca odihna, dar am zis ca, chiar si asa e bine sa incerc sa ma odihnesc putin.Corpul imi era destul de antrenat in relaxari,este o mentiune,pentru ce va urma.Asadar la ora 7 cand m-am trezit ceva interesant s-a petrecut.Am deschis ochii si am avut o luciditate extraordinara ca si cum doar i-as fi inchis cu o clipa inainte.(Inca o mentiune,nu am baut alcool pe tot parcursul discutiei,ci foarte putin ceai negru).Nicio urma de neodihna,somn remanent,oboseala.Am fost surprins de acest lucru intrucat simteam ca vibrez de o energie reanoita.Cand am coborat din bloc in timp ce mergeam, s-a produs inca un fenomen interesant.Eram fascinat pe tot parcursul traseului pana am ajuns pe jos la serviciu,eram fascinat de corpul meu.Eram fascinat de fiecare pas pe care il faceam,eram pur si simplu mirat cum un act atat de simplu,poate sa genereze o stare de contemplare a ceea ce faceai.Eram parca o entitate care abia acum are un corp uman si o uluieste ce poate sa faca corpul.La servici,in continuare am beneficiat de o energie sporita.In acea perioada a antrenamentului autogen ,erau zile cand ma trezem cu implozii interioare de energie a bucuriei,de parca luasem nu stiu ce stimulent.Alteori simteam ca eram intr-o stare de calm total si contemplam.Eram ca un armonizator de calm si placere interioara,infuzata de endorfine,unde orice factor perturbator era adus usor usor la tacere.Imi aduc aminte intr-un mod amuzant, cum odata cand m-am suit intr-un tramvai fara bilet,eu eram atat de calm si ma simteam atat de detasat,incat nu exista nici cel mai mic stres la faptul ca ar putea venii controlul.Imi era prea bine,ca sa ma preocupe vreun lucru,chiar si de acest gen.Ba mai mult iar intram PUTIN PARANORMAL..Corpul a intrat pe pilot automat si am inceput sa simt cum muschii incep gradat sa tremure usor,usor, pe grupe musculare,dupa care se relaxau pur si simplu.Nu stiu daca a durat 10 minute tot acest lucru,mai ales ca eu cand imi relaxam muschii in mod constient ,acestia nu aveau acest usor tremur.Acum era de-a dreptul interesant ca muschii sa procedeze singuri in felul acesta.Dupa 10 minute eram intr-o stare de calm si euforie in acelasi timp, incat nici ''mama controlului'' nu putea sa ma deranjeze psihic cu ceva.Eram prea calm si euforic in acelasi timp.De detasare nu mai vorbesc.Uneori datorita atmosferei echilibrate de afara ,mai ales in timpul zilelor de primavara,cu temperatura placuta aceste stari deveneau si mai marcante.Nu am pretentia sa fiu inteles de multi de aici,decat poate de practicanti avansati ai relaxari totale,sau chiar ai antrenamentului autogen.Era si o alta vreme,eram la 25 de ani,era pe vremea cand nu exista wireless.Ceausescu ne culca, vrand nevrand, la ora 22,ceea ne facea sa beneficiem de hormonul melatonina si cel de crestere.Mancarea era destul de putina, dar sanatoasa,si nu putin lucru eu fiind din Constanta eram foarte aproape de mare si beneficiam de un aer extra.Acum in pofida faptul ca nu mai exista acele conditii imi propun sa recreez acele rezultate,si am reluat antrenamentul autogen dupa ce am ratacit prin diverse centre de asa zis dezvoltare personala si spiritualitate, care promiteau marea cu sarea,compensand si cu anumite puncte de acupunctura,consumul de cordiceps care reface energia ancestrala si multe altele, cum ar fi, nu putin lucru ''muzica speciala pentru minte-corp''.

Elibereaza-te.
Cauta sa ajungi la calmul desavarsit si sa ramai netulburat si neclintit .
Raiul e atat de aproape incat poti pasi in el chiar acum.
Inchide ochii , respira adanc...
Si intra !
Intra in paradisul aflat inauntrul tau." ..Osho


Dacă sunteţi bolnavi, înseamnă că aţi întreţinut o stare de dezordine în voi: aţi hrănit anumite gânduri, anumite sentimente,anumite atitudini şi acestea au ajuns să se reflecte asupra sănătăţii voastre.
Cea mai bună armă împotriva bolii este armonia: zi şi noapte gândiţi-vă să vă sincronizaţi, să vă puneţi în acord, să fiţi în corespondenţă cu întreaga viaţă, viaţa nelimitată, viaţa cosmică.
Aceasta înseamnă adevărata armonie.
A te armoniza cu câteva persoane: cu soţia sau soţul, copiii, cu părinţii, cu vecinii, cu prietenii, este totuşi insuficient.
Trebuie să fiţi în acord cu viaţa universală.

@Omraam Mikhael Aivanhov



Tudor Cornel Iosub- tel 0767948273
Consultant hipnotist-(Membru al asociatiei americane de hipnoza NGH)
Reabilitolog psiho-informational (certificat in practicile si terapiile psiho-informationale de catre ACADEMY OF COSMOHUMANISM INTERNATIONAL AND EUROPEAN INFORMATIZATION ACADEMY)


tudor.cornel.iosub@gmail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu