Pagini

Spusele lui Budha:“Nu credeţi în buna credinţă a tradiţiilor, chiar dacă datează de generaţii şi sunt larg răspândite. Nu credeţi un lucru numai pentru că mulţi alţii vorbesc despre el. Nu credeţi în bunele intenţii ale înţelepţilor din vremurile trecute. Nu credeţi în ceea ce v-aţi imaginat, sugestionându-vă că un zeu a fost sursa voastră de inspiraţie. Nu credeţi în autoritatea maeştrilor şi a preoţilor. După ce examinaţi totul, credeţi numai în ceea ce aţi verificat şi experimentat singuri şi consideraţi a fi rezonabil după felul vostru de a fi.”

luni, 28 martie 2016

Cand padurile noastre se vor mai regasi doar in poeziile nemuritorului Eminescu



Din România s-au furat păduri în valoare de 36 de miliarde de euro! Pădurarii spun că s-au furat, în total, 120 de milioane de metri cubi de lemn, în valoare de 36 de miliarde de euro, adică jumătate din datoria externă a României în acest moment!

 

Cine oare crede ca aceste furturi,nu se fac fara contributia la o parte buna din romani,si adesori chiar prin letargia si pasivitatea noastra.Ce isi Poate dori mai mult o haita de salbaticiuni,daca nu o turma de oi letargice si anesteziate cu televizorul si gargara..Eu sunt un naiv,si cred ca doar nenorocitii de straini ne-au furat in timp ce noi am facut tot ce ne-a stat in putinta si ne-am aparat tara in felul nostru.Prin lipsa de coruptie,am renuntat la chilotaraia de la unele emisiuni in favoarea unor manifestatii impotriva taierii padurilor.Ne-am mobilizat prietenii din baruri,i-am mobilizat pe facebook ca atunci cand eram platiti sa facem campanie pentru un anumit lider.Noi am facut si facem tot ce ne sta in putinta sa ne aparam padurile.Partea proasta este ca tot timpul constatam ca pentru cauze cu adevarat umanitare care tin de sanatatatea noastra ca specie,in castig sunt tot emisiuni retarde care fac un raiting urias.Copacii nu stiu domle sa se vanda,sa faca si ei un show.ca poate am salva si noi macar o creanga.Am vazut la metrou acum cateva luni un om care agita o plancarda cu; ''veniti sa manifestam impotriva taierii padurilor''.Multi au trecut zeflemitori pe langa el.Personal acest om merita felicitat ,i se putea adresa din cand in cand macar o vorba buna pentru acest demers,ca de cateva zile la rand a avut acesta bunavointa de a face ceva pentru tara lui.Dar s-a trecut zeflemotor,unii gandind.Alt nebun,altii doar zicand,du-te frate, nu eu am timp de prostiile voastre,ma asteapta un fotbal la televizor....Oricum romanul are o capacitate EXTRAORDINARA de consolare.Lasa ma ca nu e dracul atat de negru,ca o sa lase ei,si cateva statiuni cu copaci,ca pe acolo se mai duc si politicieni,un Busteni,o Sinaia.Tot lasa ceva.Traiasca consolarea.Cat de copii,sa creasca mari si sa munceasca cum am muncit si eu,si sa se duca ei la manifestatii,eu am muncit din greu,deci mi-am castigat dreptul la o bere.


De fapt avem de-a face cu un mare paradox.MARELE GHINION AL PADURILOR,ESTE CA APARTIN ROMANILOR,IAR ELE DE BUNA CREDINTA AU CREZUT CA E BINE SA FIE ALE NOASTRE.SI NOI LA FEL CA SA AVEM DE CE SA NE BATEM JOC.Sunt natii care si-ar apara cu dintii acest patrimoniu.Vedeti Albania de care noi ma faceam misto in unele bancuri.

PS;Sunt n-spe zeci,sute de cursuri de dezvolatre personala,invatandu-te sa ai succes si asa si pe dincolo.Toate bune si frumoase,insasi eu tin astfel de cursuri,dar nu pot sa nu ma intreb daca peste ceva timp vom mai putea tine astfel de cursuri,incercand sa-ti tii si respiratia..Ceea ce ma duce cu gandul ca lipsa de gandire e greu sa o acoperi cu realitatea...Pe cand deci si cursuri de gandire alternativa pentru iesirea din autism,si protejarea propriei specii,sau a unei natii? Vorbim adeseori de vindecari alternative,de cursuri spirituale.Cati stiu insa ca unul dintre cei mai mari vindecatori si dascali spirituali este insasi natura.In lipsa ei,nu suntem decat niste masini vorbitoare care o sa predicam unor umbre fara vlaga.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu